ÁSZF

Az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek (ÁSZF) tartalma:

 

  1. webáruház üzemeltetőjének adatai

II.Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

III.Általános információk

IV.A rendelés lépéseinek bemutatása

  1. A megrendelések feldolgozása

VI.A megrendelt termék házhozszállítása, szállítási díjak

VII.Virágküldés EMS-sel

VIII.Kiegészítők rendelése

IX.Fizetési módok

X.A rendeléstől/vásárlástól való elállás joga

XI.Minőségi észrevételek kezelése, garanciavállalás

XII.AdatkezelésI.

 

 

  1. Az Eladó, vagyis, a Győri Virágposta üzemeltetőjének adatai

Cégnév: Hévízi Gajó Orchidea egyéni vállalkozó

Székhely: 9023 Győr, Álmos utca 11.

Telephely:9024 Győr, Pátzay Pál utca 40.

Adószám: 77139977-2-28

Nyilvántartási szám:15596504

Kibocsátó :Győr Hárási Hivatal Okmányiroda

Számlaszám: 10700031-69502299-51100005

IBAN : HU84 1070 0031 6950 2299 5110 0005

Cégvezető : Hévízi Gajó Orchidea

Telefonos elérhetősége : 06 96 803 283

E-mail: info@gyoriviragposta.hu

 

  1. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

Termékeink: virágcsokrok, virágkompozíciók, koszorúk, ajándékkosarak, virágos ajándékok, zöldnövények, cserepes dísznövények, édességek, dísztárgyak, ajándéktárgyak, plüss játékok.

Szolgáltatások: a megrendelt termékek (virágkompozíciók stb.) házhozszállítása Győrben és környékén.

Munkatársaink  mindent megtesznek, hogy kiszállított kompozíciók virág-összeállításában, színeiben,formájában, hangulatában és méretében a lehető legjobban megközelítsék a képen láthatót. A virágok időszakos termékek, éppen ezért közülük nem minden kapható az év minden napján . Nem tudunk állandó garanciát biztosítani a különleges virágok állandó kaphatóságáért, bár minden lehetőséget megmozgatunk ilyenkor. Mindennap érkezik hozzánk friss áru, melyet saját magunk válogatunk össze a minőséget szem előtt tartva. A kiszállításra kerülő virágkompozíciók a virágok természetéből adódóan egy kissé eltérhetnek a webáruházban látható képektől, hisz minden általunk készített kompozíció egy egyedi alkotás friss virágokat felhasználva. Ha egy bizonyos virágfajta nem beszerezhető, azt más hasonló értékű és jellegű virággal helyettesítjük. Rózsacsokor (legfőképp vörös rózsa) megrendelése esetén nem helyettesítünk más virággal.

 

III. Általános információk

A megjelenített termékek online, illetve telefonon és személyesen is megrendelhetőek házhoz szállítással vagy üzletünkben történő átvétellel.

III/1.A termékekre vonatkozóan megjelenített árak Magyar Forintban értendőek,  továbbá az üdvözlőkártyát, koszorúk esetében a szalagot. A termékek ára csak abban az esetben tartalmazza a képen látható vázát, kosarat, kaspót, tálat, virágtartót, ha a termék leírásában ez szerepel. A megjelenített árak a házhoz szállítás díját nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

III/2. A webáruház működésével kapcsolatban az Eladó nem felelős az alábbiakért:

Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az áruház akadálytalan működését és a vásárlást.

Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon.

Bármely irat – függetlenül attól, hogy papír vagy elektronikus formában érkezett – elvesztése vagy megsemmisülése.

Bármilyen programhiba, abnormális esemény vagy technikai hiba következményei.

 

 

IV.A rendelés lépéseinek  bemutatása

A Virágküldemény kiválasztása után, tegye a terméket a kosárba. Látható a termék képe fölött, „.A termék sikeresen bekerült a kosárba. Termékek végösszege: …Ft. Tovább” Kattintson a tovább gombra. Megjelennek a kosárban lévő termékek, és azok ára. Majd meg tudja adni a Megrendelő adatait. (Név, telefonszám, e-mail cím, majd a számlázási cím, ahová  a számlát postázzuk. Ezután a szállítási lehetőségek közül tud választani.

 

– Személyes átvétel a virágüzletben, tehát nem kér kiszállítást.

– Kiszállítást kér (Az Ön tartózkodási helyétől eltérő címre szeretné kiszállíttatni a virágot.)

– Utánvét (Itt kérhető 1 címes szállítás, amikor a futárnál lesz kifizetve a virág készpénzben és a megrendelő veszi át a csokrot, vagy utánvétes dupla címes szállítás, amikor először a futár elmegy a megrendelőhöz a pénzért, majd tovább viszi a virágot egy másik címre. Ekkor 2 címre megyünk, tehát két szállítási díjat kell fizetni.

 

Ezután, kiszállításnál kiválaszthatja, hogy a szállítási cím, megegyezik-e a számlázási címmel?

Ha igen, akkor hagyja bent a pipát a mezőben, ha máshová kell vinni a virágot, akkor szedje ki a pipát, és lenyílik egy következő mező, ahol meg tudja adni a szállítási címet, a kézbesítés időpontját, és a kb. órát vagy időintervallumot. Ha a címzett telefonszámát megadja, az nagy segítség lehet a futárnak, ha esetleg nem jó a csengő, vagy nincs a címen az ajándékozott. Ekkor a futár fel tudja hívni, és mondja neki, hogy egy meglepetés küldeményt szeretne a részére kézbesíteni, és megbeszélik a továbbiakat. ( A futár kb.15 percet tud várni egy címen, ha akadályba ütközik a kézbesítés, és nincs a címzetthez telefonszám, akkor a megrendelőt fogja felhívni.)

Ha szeretne sms visszaigazolást kérni a kézbesítés sikerességéről, akkor adja meg azt a telefonszámot, amire a futár visszajelezzen.

Ezután kattintson a szállítási díj kalkulátor díjszámítás gombjára. Ekkor a szállítási díj alapján km.-re pontosan kiszámolja a kalkulátor az üzlet címéhez képest a szállítási díjat és meg is jeleníti azt.

Győrön  belül 700 Ft. /cím ,

 

A következő mezőben megadhatja az üdvözlőkártya szövegét, melyet ráírunk kézzel vagy hosszabb szöveg esetén nyomtatunk és a virág mellé tűzünk.

Természetesen koszorúnál, sírcsokornál ez esetben szalagra írjuk a megadott szöveget.

Majd kiválaszthatja a fizetési lehetőségek közül, hogyan szeretné rendezni a végösszeget.

-készpénz ,

– bankkártya

– PAYPAL

– átutalás

 

Ezután eldöntheti, hogy regisztrál-e a megadott adatokkal, vagy inkább nem szeretne.

Ha regisztrál, akkor a legközelebbi megrendelésénél ha belép a fiókjába ott megtalál minden előzőleg már megadott adatot, könnyebben nyomon tudja követni megrendeléseit.

A megrendelés elküldése előtt még kérjük fogadja el az adatvédelmi szabályzatot, melyben leírjuk, hogy 3. fél számára nem adunk ki semmilyen információt, adatait bizalmasan kezeljük.

És fogadja el az általános szerződési feltételeket, azaz jelen dokumentumot.

Ezután a választott fizetési módnak megfelelően, átirányítjuk Önt a CIB  vagy a PAYPAL felületére.

A többi fizetési módot Önnek kell intéznie. A virágot akkor tudjuk szállítani, ha a fizetés megtörtént, vagy folyamatban van és erről kapunk egy igazolást e-mailben.

A megrendelés elküldését követően automatikus e-mailt küldünk, ami tartalmazza a megrendelés adatait és a bankkártyás/PayPal fizetési tranzakció eredményét is.

Amennyiben kérdésük lenne a megrendeléssel kapcsolatban, akkor rövid időn belül telefonon vagy e-mailben keressük Önt, egyéb esetben ha minden egyértelmű, akkor tesszük a dolgunkat és futár fog visszajelezni a kézbesítés után. (amennyiben kérte)

Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen ezek alapján kerül szállításra, illetve számlázásra a termék. Vállaljuk, hogy a lehető legtöbbet megtesszük, annak érdekében, hogy a megrendelt virágküldeményeket eljuttassuk a címzetthez, hiszen a mi sikerünket az elégedett megrendelők adják. Mindazonáltal abban az esetben, ha a kézbesítés a hibás vagy hiányos címzés miatt hiúsul meg, a küldemény árát nem áll módunkban visszafizetni. Ismételt kiszállítást csak külön szállítási díj ellenében vállalunk. Ha a megrendelő nem kér ismételt kiszállítást, akkor a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágküldeményt.

A megrendeléseket iktatjuk egyedi rendelés számmal. Ezek az információk utólagosan is hozzáférhetők. A megrendelésről a vevőnek igény szerint részletes számlát küldünk e-mailben vagy postai úton.

A webáruházban az online elküldött megrendelés, írásban megkötött szerződésnek minősül. A megrendelés – amennyiben a felek nem kötnek más megállapodást úgy válik érvényessé, hogy az Orchidea Dekor ős Virágbolt igazolást kap a megrendelt termék(ek), szolgáltatás(ok) vételárának kifizetéséről. A megrendeléseket függőben tartjuk mindaddig, amíg a befizetés vagy annak igazolása be nem érkezik üzletünkbe. A leadott megrendelést ezt követően tudjuk teljesíteni. Bővebb információ a Fizetési módok résznél.

Tanácsok az Adatlapok kitöltéséhez (hogy a virágküldemény minél biztosabban célba érjen)

A címzett adatai:

  1. a) A címzéshez feltétlenül írja be az emeletet és az ajtószámot.
  2. b) Ha munkahelyre küldi a virágot, kérjük a szállítási adatoknál a név mellé írja be a cég nevét is.
  3. c) Előfordulhat, hogy a címzett neve az ajtón, a csengőn, ill. a lakójegyzékben nem szerepel. Ha Ön tudja, hogy milyen név van kiírva, kérjük, írja be azt is a szállítási adatoknál a név mellé zárójelbe. (pl.: A csengőn “Szabó János” név szerepel)
  4. d) Kérjük, adja meg a címzett telefonszámát, hogy szükség esetén futárunk időpontot tudjon vele egyeztetni. Ezt a számot természetesen csak akkor használjuk, ha feltétlenül szükséges, hiszen mi sem szeretnénk a meglepetést elrontani.
  5. e) Olyan időpontra rendelje a virág kiszállítását, amikor a címzett valószínűleg az adott címen tartózkodik.

 

A megrendelő adatai:

  1. a) Nagyon hasznos lehet esetenként, ha futárunk el tudja Önt érni telefonon. Ezért kérjük, adjon meg egy olyan telefonszámot, amelyen Ön a virágkiszállítás időpontjában elérhető.
  2. b) Ha Ön hosszabb ideje nem rendelt nálunk feltétlenül ellenőrizze, hogy a megadott felhasználói adatok helyesek-e.
  3. c) A számlázási adatokhoz azt a nevet és címet írja be, amit a számlán a “vevő neve, címe” rovatában szeretne szerepeltetni.

Virágrendelési Tippek:

Jelentősebb névnapok és egyéb virágos alkalmak (Valentin nap, nőnap, anyák napja, ballagás stb.) előtt célszerű minél hamarabb (3-5 nappal előbb) leadni a rendelést, hogy azt biztosan teljesíteni tudjuk.

Megrendelését érdemes legalább 24 órával a kívánt kiszállítási időpont előtt leadnia, mert így a megrendelés után beszerzett legfrissebb virágokból tudjuk elkészíteni Önnek a csokrot, virágtálat, kompozíciót.

Amennyiben több különböző helyre szeretne csokrot küldeni, először írja be az első címzett nevét, küldje el a megrendelést, ezután módja lesz visszatérni és kiválasztani a következő csokrot és megadni a következő címzett adatait. (regisztrált megrendelő esetén)

Nagyobb tételű megrendelés: Előfordulhat, hogy egy cég vagy intézmény bizonyos alkalmakkor (nőnap, nagyobb névnapok, évfordulók, karácsony) egy nagyobb kör számára szeretne ajándékot küldeni. Ez esetben feltétlenül vegye fel velünk telefonon (+3620/5915422) a kapcsolatot, hogy az igények pontos ismeretében valóban testre szabott ajánlatot adhassunk.

  1. A megrendelések feldolgozása

Megrendelések leadására a hét minden napján, 24 órában van lehetőség. A megrendelések feldolgozása a hét minden napján 8 órától 18 óráig történik. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, az a következő munkanapon kerül feldolgozásra. Kiszállítás munkanapokon 9-12, illetve 15-18 óráig, szombaton 9-14 óráig kérhető.

Mindent megteszünk, hogy a beérkezett megrendeléseket a megrendelő igényei szerint teljesítsük, mindazonáltal fenntartjuk a jogot a beérkezett megrendelések felülvizsgálatára és visszautasítására, módosítására részben vagy teljes egészében abban az esetben, ha pl. a vásárló megrendelésénél nem veszi figyelembe jelen ÁSZF-ben foglaltakat, vagy a megrendelés a kívánt módon objektív okok miatt nem teljesíthető. Ha a megrendelés teljesítése csak részben/módosítva lehetséges, erről igyekszünk értesíteni a megrendelőt. Ha a tájékoztatás /egyeztetés nem lehetséges (pl. nem érjük el a megrendelőt telefonon, vagy időeltolódás miatt nem lehetséges az egyeztetés) az Orchidea Dekor és Virágbolt  munkatársai jogosultak egyoldalúan eldönteni, hogy mi a megrendelés teljesítésének lehetséges legjobb módja. Amennyiben a leadott megrendelés rajtunk kívül álló ok miatt visszautasításra kerül vagy teljesítése egyáltalán nem lehetséges, a vásárló által befizetett összeget teljes egészében vagy az indokolt költségek (pl. banki tranzakciós díjak, nemzetközi hívás telefonköltsége, ügyintézési díj) levonásával visszafizetjük.

  1. A megrendelt termék házhozszállítása, szállítási díjak

VI/1. Győrben és  vonzás körzetében a virágkiszállítást saját futárunkkal végezzük. A kiszállítás költsége Győr  területén egységesen 700 Ft.

Az üzlet címéhez képest ( max. 30 km.-ig.) 2.000 FT./cím

VI/2. Különleges kiszállítási helyszínek

Munkahelyre történő szállítás esetén szükséges lehet a címzett szobaszámának, a részlegnek vagy osztálynak a megadása.

Kórházba történő szállítás esetén szükséges az osztály, a kórterem és szoba számának megadása is. Kórházi kézbesítést csak abban az esetben tudunk garantálni, ha az intézmény aktuális szabályzata nem tiltja a látogatást, illetve virág beszállítását.

Szállodába történő szállítás esetén szükséges a szobaszám és a vendég(ek) nevének (csapat, pár…etc) megadása. A kézbesítés a szálloda recepcióján történő átadásig garantált, de megteszünk mindent, a személyes átadásért.

Repülőtér, kikötő stb.: Kiszállítást csak előzetes telefonos egyeztetés után tudunk vállalni. Fogadócsokor esetén szükség lehet a pontos járatszám, érkezési időpont esetleg egyéb kiegészítő adatok megadására. Mivel gyakran előfordulhatnak járatkésések, ami miatt csak hosszabb várakozással tudjuk átadni a csokrot, 1/2 óránál hosszabb járatkésés esetén jogosultak vagyunk megrendelőtől plusz díjat kérni, ez esetben felhívjuk telefonon és megbeszéljük a továbbiakat. Sikertelen kézbesítés esetén a címzett vagy a megrendelő üzletünkben veheti át a virágot.

Laktanya: Kézbesítést csak abban az esetben tudunk garantálni, ha az intézmény szabályzata engedélyezi a beszállítást.

Temetés: A Temető pontos megnevezése, elhunyt neve, temetés időpontja, temetésre szállítás esetén a kezdési időponthoz képest fél órával korábban visszük a koszorút, sírcsokrot, melyet a futár

elhelyez a ravatalnál, vagy átad az ottani személyzetnek.

Különleges igényekkel  lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

VI/3. Szállítási Vis major: Rendkívüli forgalmi dugók, zavargások, tüntetések miatti útlezárások, rendkívüli időjárás: szokatlanul nagy havazás, ónos eső, természeti katasztrófa: pl. árvíz esetén a

kézbesítés csak nagy késéssel vagy egyáltalán nem lehetséges. Ilyen esetekben a késésért vagy a kézbesítés elmaradásáért az Orchidea Dekor és Virágbolt nem tehető felelőssé. Ha a folyamatban lévő kiszállítás hiúsul meg Vis major ok miatt, akkor a megrendelő nem igényelheti vissza a vételárat, ilyen esetben egy későbbi egyeztetett időpontban szállítjuk ki a virágot.

VI/4. Mi történik a megrendeléssel, ha címzett nincs otthon, illetve nem elérhető?

Abban az esetben, ha a címzett a kiszállítás időpontjában nem elérhető, a következő lehetőségek közül választhatunk:

  1. a) A virágfutár a küldeményt egy megfelelő zárt helyen (pl. rácsos ajtón belül) hagyja a címzett ajtajánál.
  2. b) A virágfutár a küldeményt átadja egy szomszédnak, és értesítést hagy a címzett ajtaján arról, hogy kitől tudja átvenni a csokrot.
  3. c) A virágfutár felhívja a címzettet, és egyezteti vele az átadást.
  4. d) A virágfutár értesítést hagy a címzett ajtaján, kérve, hogy hívja fel a üzletünket a küldemény átadásának megbeszélésére.

VI/5. Kiszállítás időpontra , expressz szállítás.

Győrön belül vállaljuk, hogy a megrendelés beérkezésétől számított 1 órán belül kézbesítjük a virágküldeményt. Természetesen közbe jöhetnek forgalmi akadályok, de tapasztalt futáraink mindent elkövetnek, hogy a lehető legrövidebb időn belül a címre jussanak.

Expressz kiszállításnál nem számolunk felárat, de érdemes érdeklődni telefonon, hogy van-e bent szabad futár, aki azonnal tud indulni, mert ha nincs, akkor meg kell várni nyilván, míg valaki visszaér,

és akkor tudjuk őt indítani.

Pontos időpontra történő kiszállítást is vállalunk, ekkor igyekszünk azt tartani is, inkább kicsit előbb érkezik a futár, mint később.

Általában ha normál szállítási időpont van megadva egy megrendelésnél, pl. kb.10 óra, akkor +- 30 perc időeltolódással szoktunk szállítani.

VI/6. Kiszállítási időpontok nagyobb virágos ünnepeken:

Anyák napján (május első vasárnapja), Valentin napon (febr. 14.), nőnapkor (március 8.), Karácsony előtt, dec. 23-án nem vállalunk pontos időpontra történő kiszállítást. Ezeken a napokon csak délelőtti (8-12 óra között), délutáni (12-17 óra közötti) vagy esti (17 óra utáni) kiszállítást tudunk vállalni. Ezeken a napokon az Orchidea Dekor és Virágbolt fenntartja a jogot, hogy az aznapi kiszállítással történő azonnali megrendelés felvételt felfüggessze. Erről honlapunkon, előzetes tájékoztatóinkban, e-mailekben tájékoztatjuk a vásárlóinkat/látogatóinkat.

VI/7. Hosszabb vállalási határidő

Egyes külön jelzett kompozíciók elkészítését csak hosszabb (24-48 óra) határidővel tudjuk vállalni. A készítmény mellett található bővebb leírásnál mindig ellenőrizze, hogy a rendelt kompozíció nem tartozik-e éppen ebbe a körbe, mert ilyen esetben értelemszerűen nem tudunk aznapi kiszállítást vállalni.

VI/8. Időeltolódás: Amennyiben Ön megrendelését külföldről adja fel, kérjük, mindig vegye figyelembe, hogy a fenti időpontok magyarországi helyi idő szerint értendőek.

VII. Kiegészítők rendelése

VII/1. Kiegészítők választására – akárcsak egy hagyományos ajándéküzletben webáruházunkban is lehetőség van a virágküldeményekhez édességek, , váza, kosár vagy egyéb megvásárlására. Erről telefonon vagy emailben tudunk bővebb tájékoztatást adni. Lehetőség van a kiválasztott csokor ajándékkosárba tételére, édességekkel, kiegészítő ajándékokkal sokkal nagyobb, értékesebb ajándék összeállítására. Egyedi ajándékkosár összeállításában üzletünk is készséggel segít az +3620/591 54 22-es számon, vagy emailben.

VII/2. Üdvözlőkártya: A kiválasztott virág mellé a csokor jellegének és az alkalomnak megfelelő üdvözlőkártyát helyezünk az Ön által megadott szöveggel. Az üdvözlőkártya árát a küldemény ára magában foglalja.

  1. Fizetési módok

Webáruházunkban jelenleg hatféle fizetési módra van lehetőség:

bankkártyás, Paypal, banki átutalás,  készpénzes fizetés futárunknak , készpénzes és bankkártyás fizetés az üzletben,

  1. PayPal: Már hazánkban is elérhető a PayPal, a világ egyik legbiztonságosabb, legnépszerűbb és egyben legegyszerűbb online fizetési rendszere. Webáruházunkban a megrendelés során a PayPal fizetési mód választása után a PayPal honlapján az utasításokat követve történik meg a fizetés. Csak a PayPalos regisztrációkor megadott egyedi e-mail cím és jelszó szükséges a tranzakciókhoz.

A PayPal egy bankkártyák elfogadására szakosodott nemzetközi hitelintézet. Az európai részleg Luxemburgban található. Körülbelül 190 országban használható vásárlásra és pénzküldésre 18 valutanemben (forintban is).

Ha Ön külföldi bankkártyát használ a bankkártyás vagy a PayPal fizetéshez, akkor a ténylegesen kifizetésre kerülő összeg attól függ, hogy az Ön bankkártyáját kibocsátó bank, ill. a PayPal milyen árfolyamon és feltételekkel váltja át az Ön által használt pénznemet magyar forintra. Az oldalainkon feltüntetett USD árak tájékoztató jellegűek, a ténylegesen fizetett összeg az árfolyamváltozások miatt 1-2 %-kal eltérhet.

  1. Banki átutalás: A megrendelt virág árát ebben az esetben a bankszámlaszámra, CIB10700031-69502299-50000005 Orchidea Dekor és Virágbolt névre, kérjük átutalni. A közlemény rovatban kérjük a megrendelés számát megadni sziveskedjen. Ezt a megrendelés befejezésekor írja ki a rendszer, illetve az automatikus visszaigazoló levél is tartalmazza. A megrendelés akkor válik érvényessé, amikor bankszámlánkra az összeg beérkezett. Ha előbb szeretetné, hogy teljesítsük a megrendelést, akkor a banktól kapott visszaigazolást küldje el nekünk e-mailben, vagy fotózza le a képernyőt és küldje el azt.

Céges megrendelőink hivatalos írásos céges megrendelés esetén megrendeléseiket 8 napon belüli utólagos átutalással is fizethetik.

  1. A Megrendelő fizet utánvéttel: Ebben az esetben a címzett a futárnak fizeti ki készpénzben a vásárolt áru ellenértékét.

4.Bankkártyás fizetés az CIB  rendszerén keresztül. Ekkor a CIB felületére irányítjuk át Önt a megrendelés leadása után, ahol teljesen biztonságosan kizárólag a bankkal kerül kapcsolatba.

Itt megadhatja a kártya számát, lejárati idejét hó/év, a kártyára írt nevet és a hátoldalon az aláírás csíknál szereplő 3 vagy 4 jegyű számot. (kártya típustól függ)

Ezután néhány másodpercen belül a bank Önnek is és nekünk is visszaigazolja a fizetés sikerességét és máris tudunk szállítani.

5.Személyes fizetés virágüzletünkben (9024 Győr,Pátzay Pál utca 40. )

Itt fizethet készpénzzel és bankkártyával is.

 

  1. A rendeléstől/vásárlástól való elállás joga

A megrendelt virágok elkészítése és kiszállítása a rendelt kiszállítás előtti munkanap déli 12 óráig e-mailben vagy telefonon lemondható a rendelési szám feltüntetésével. Ebben az esetben a megrendelés ellenértékét visszafizetjük. Ezen idő letelte után, de még a szállítás előtt csak különleges esetekben lehet módosítani a rendelésen, de az ellenérték visszatérítését nem tudjuk garantálni.

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 5. § c) pontja alapján a vágott virág készítmények esetén kiszállítás után a vevő nem élhet a vásárlástól való elállás jogával tekintve, hogy a vágott virág készítmény gyorsan romlandó termék, amit a fogyasztó kifejezett kérésére állítunk elő.

 

XI.Minőségi észrevételek kezelése, garanciavállalás

Az Orchidea Dekor és Virágbolt  a törvényi kötelezettségen túlmenően vállal garanciát. Cégünk alapvető filozófiája, hogy csak akkor lehetünk hosszú távon sikeresek, ha megrendelőink elégedettek. Ezért a mi érdekünk is, hogy minden megrendelést a megrendelő és a címzett legnagyobb megelégedésére teljesítsünk. Ugyanez az elv vezet bennünket akkor is, ha egy esetleges minőségi kifogást igyekszünk rendbe hozni. Amennyiben a címzett vagy a megrendelő átvételkor vagy az azt követő 24 órában jelzi, hogy nem elégedett a kiszállításra került virágkompozícióval, ill. szolgáltatásunkkal, és panaszát virágküldeményről készült fotóval is alátámassza, vállaljuk, hogy a kiszállított virágot saját költségen kicseréljük.

Ha bármilyen észrevétele van, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot, akár e-mailben, akár

telefonon. Mi igyekszünk minden tőlünk telhetőt megtenni, hogy segítsünk. Amennyiben a virág a szállítás folyamán megsérült, a címzett visszaküldheti a futárral a virágot és saját költségünkre azonnal kicseréljük.

Hibás vagy késedelmes elmaradó teljesítés esetén az eladó kizárólag a megrendelés értékének erejéig kötelezhető kártérítésre.

Garanciát vállalunk a következőkre:

A megrendelt virágkompozíciót és kiegészítőt szállítjuk.

A virágok frissességére, a kiszállított kompozíció sértetlen állapotára és megfelelő esztétikai értékére.

A kért időpontban szállítunk (amennyiben a megrendelés jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek figyelembe vételével lett leadva)

Adattovábbítási nyilatkozat

Elfogadom, hogy az Orchidea Dekor és Virágbolt (9024 Győr,Pátzay Pál utca 40.) által a gyoriviragposta.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek a CIB Bank (9021 Győr,Aradi Vértanúk útja 10), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring