Gyakran ismételt kérdések

Gyakran ismételt kérdések
A főbb témakörök
1. Rendeléssel kapcsolatos kérdések
2. Fizetéssel kapcsolatos kérdések
3. Garanciával és minőséggel kapcsolatos kérdések
4. Kiszállítással kapcsolatos kérdések
5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Hogyan küldhetek virágot?
A virágküldés legegyszerűbb és gyorsabb módja, ha webáruházunkban kiválasztja a küldeni kívánt virágokat. Rendszerünk végig vezeti a vásárlási folyamaton, Önnek csak néhány kérdésre kell válaszolnia. A nem több, mint két percig tartó művelet végére mi már tudni fogjuk hova kell szállítani álmai virágcsokrát. Az Önnek tetsző virágcsokor kiválasztása után kattintson a “Virágküldés” gombra, a virág a kosárba kerül, ezután akár regisztráció nélkül is megadhatja a címzett és a kiszállítás adatait. Virágai mellé ajándék kísérőkártyát adunk, amire az Ön személyes üzenetét is ráírjuk.
Rendelhetek-e személyesen? Rendelhetek-e telefonon?
Bár a rendelések leadásának a legkényelmesebb, legmegbízhatóbb modja az online, webshopunkban megadott megrendelés, igen, üzletünkben Győrben a Pátzay Pál utca 40-ben személyesen is felvesszük virág megrendelését. Igen. A 06/96 803 283 számon telefonon is szívesen felvesszük megrendelését reggel 8 és 16.30 között.

Hova küldhetek virágot?
Virágküldést Győrben és vonzáskörzetében (max.25km.) vállalunk.

Mi számít Győr vonzáskörzetének?
Győr vonzáskörzetébe a Virágpostánál az alábbi települések tartoznak.
Győrújfalu,Győrzámoly,Győrladamér,Likócs,Győrújbarát,Ménfőcsanak,Gyirmót,Abda,
Vámosszabadi,Töltéstava,Ikrény,Kisbajcs,Koroncó,Nyúl ,Börcs,
Győrszentiván.

Ide a Győri központból az összes kínálatunkban szereplő virágot tudjuk szállítani a feltüntetett szállítási díj ellenében.

Külföldre is küldhetek virágot?
Nem.

Külföldről is küldhetek virágot?
Igen. Semmi akadálya, hogy külföldről rendeljen virágot. A világ bármely részéről örömmel várjuk megrendelését.

Megadhatom, hogy mikor szállítsák ki a virágokat?
Igen. A kiszállítás időpontját Ön határozhatja meg. Hétfőtől szombatig 9 és 18 óra között szállítunk, ezen időtartamon belül adhatja meg szállítási igényét. Javasoljuk, hogy kiszállítási időpontként minimum 2-3 órás időintervallumot jelöljön meg. Igényeit maximálisan figyelembe vesszük, de percre pontos kiszállítást nem tudunk vállalni, plussz mínusz 30 perces eltérés előfordulhat.

Mai napra is küldhetek virágot?
Igen. Aznapi kiszállatást a hétfőtől péntekig a 13 óráig, szombaton a 11 óráig beérkezett rendelésekre tudunk vállalni. A 11 óra előtti kiszállításhoz a megrendelésnek előző nap 16 óráig kell megérkeznie.

Szállítanak-e vasárnap?
Vasárnap néhány kivételes alkalmat leszámítva nem szállítunk, ezért a vasárnapi megrendeléseket leghamarabb hétfőn teljesítjük.

Vasárnap is feladhatom a megrendelésemet?
A hét bármely napján, a nap 24 órájában rendelhet virágküldést webáruházunkból.

A koszorúkat kiszállítják a temetőbe?
Igen. A kegyeleti készítményeket (koszorúk, sírcsokrok, urna dísz, stb) minimum 30 perccel a szertartás előtt a helyszínre szállítjuk és elhelyezzük a ravatalnál. Koszorú és sírcsokor aznapi szállítását csak előzetes telefonos egyeztetés után tudjuk vállalni. Ilyen esetben kérjük, hívja az ügyfélszolgálatunkat a96/803 283-es számon.

Napokkal előre rendelhetek virágküldést?
Igen. Semmi akadálya annak, hogy leadjon egy olyan rendelést, amit napok vagy akár hetek múlva kell teljesíteni. Válassza ki egyszerűen, hogy mit szeretne, rendszerünk végig vezeti az alig 2 perces rendelési folyamaton és Önnek már nincs is más dolga. Innen majd mi gondolkozunk Ön helyett. Figyeljük, mikor jön el a nagy nap, amikor átadhatjuk szerettének az Ön nagyvonalú ajándékát személyes üzenetével együtt.

A virágokat vázával/kaspóval együtt szállítják?
A virágcsokrok árai a vázát általában nem tartalmazzák. A virágtálak, kompozíciók ajándékkosarak, cserepes virágok általában a képen látható kaspót, tálat, kosarat is tartalmazzák. Ezeknél a termékeknél a leírásban ezt külön feltüntetjük. Természetesen, ezeket együtt is szállítjuk. Általában a többi virágcsokrot is tudjuk vázával szállítani. Kérjük, hívja fel telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol kollégáink szívesen segítenek Önnek ebben is.

Milyen rejtett költségek vannak?
Nincsenek rejtett költségek. A csomagolásért, az ajándék üdvözlőkártyáért , koszorú esetén az ajándék szalagért nem számítunk fel díjat. Ugyancsak ingyenesen biztosítjuk a virágkompozíciókat védő csomagolást is.

Mennyire pontosan mutatják a képek azt a virágcsokrot ami kiszállításra kerül?
Büszkék vagyunk arra, hogy a Győri Virágposta kínálatában sok egyedi, különleges virágkompozíció található egyedi tartókban. Mindig törekszünk arra, hogy ezek a kompozíciók a képen látható összetevőkkel, formában készüljenek. Az oldalon található képek némiképp eltérhetnek a kiküldött csokortól. A virágok fajtája, mennyisége, a csokor színvilága, hangulata, minősége garantáltan ugyanaz. Mindig a minőséget tartjuk szem előtt, a legfrissebb virágokból készülnek csokraink, de előfordulhat, hogy az egyes virágok színárnyalata eltér, ami az esztétikai élményt nem befolyásolja, a csokor összhatása változatlan marad.

Más virágokat/színt szeretnék, mint amik a webshopban láthatók, ez is megoldható?
Igen. Készséggel állunk rendelkezésére és bármilyen kívánságát, ötletét megvalósítjuk. Kérjük, hívjon minket vagy látogasson be üzletünkbe a Győr,Pátzay Pál 40.-es címre. Akár képet is küldhet nekünk, ami alapján árajánlatot adunk és elkészítjük a kért virágot.

Személyes üzenetem is a virágok mellé kerülhet?
Igen. Minden virágcsokor mellé kísérőkártyát adunk ajándékba. Kísérő kártyát (szerelmes, névnapi, születésnapi, stb) választhat őn is, és természetesen lehetőség van arra is, hogy a kártyára az Ön szavai kerüljenek. A kártya névjegykártya méretű, diszkrét, elegáns borítékba helyezve tesszük a virág mellé.

Megtudja-e a címzett az én (vagyis a küldő) adataimat?
Mi az Ön által kiválasztott virágot és kiegészítőt szállítjuk ki, azzal az üdvözlőkártya szöveggel amit Ön megad. Ha a kártyán van aláírás, akkor természetesen azt is meg fogja kapni, ha nincs aláírás, akkor tőlünk semmilyen adatot nem kap a küldőről a címzett. Csak annyi információt kap, hogy a virágot a Győri Virágposta készítette el és szállította házhoz. Többet semmilyen körülmények között sem. Harmadik személynek se a küldőről, se a címzettről nem adunk ki információt.

Miért szükséges megadnom az adataimat?
Vagyis, megadhat fiktív nevet is. A megrendelő adatainak megadására a számla készítés törvényi kötelezettsége miatt van szükség. Azt viszont mi nem vizsgálhatjuk, hogy a vevőnket valóban Kossuth Lajosnak hívják-e

Kell-e regisztrálni a vásárláshoz?
A megrendelés folyamán rendszerünk néhány másodperc alatt létrehoz egy regisztrációt, ami történhet fiktív adatokkal is. Elegendő csak a virágok címzettjét pontosan megadni.

Miért érdemes regisztrálni?
Egyszerűsíti a következő vásárlást. Regisztrált ügyfeleink címzettjeinek adatait is eltároljuk, így azokat nem kell minden egyes alkalommal megadniuk, ezzel időt és energiát spórolnak. A megrendelő adataira szükségünk lehet akkor is, ha valamilyen oknál fogva (pl. téves cím) nem tudjuk kézbesíteni a virágokat.A regisztrációval egyidejűleg feliratkozhat újdonságokat, érdekességeket, akciókat tartalmazó hírlevelünkre is.

Hogyan módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésem?
A virágküldemény kiszállítása előtti munkanap 12 óráig van lehetőség a rendelés módosítására vagy esetleges törlésére ügyfélszolgálatai kollégáink segítségével. Törlésnél a befizetett összeget visszafizetjük, módosításnál pedig a módosított virágkompozíció árába beszámítjuk. Kérjük, hívja kollégáinkat a +36 (96) 803 283 telefonszámon vagy írjon a deadekor@gmail.com email címre.

Hogy kapom meg a számlát a megrendelésről?
A virágküldésről törvényi kötelezettségünk szerint minden esetben számla készül.  A számla tartalmazza a rendelt virágcsokor nevét (Pl. “Vörös rózsa csokor”) a megrendelés számát, de a címzett adatait nem. A kiszállított virággal a címzettnek nem viszünk ki számlát.

2. Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Hogy fizethetek?
Bankkártyás fizetés: Dombornyomott VISA, Maestro és Eurocard/Mastercard kártyákat fogadunk el. A kártya adatokat a vásárlási folyamban a CIB Bank biztonságos oldalán kell megadni, azokat mi nem látjuk, nem férünk hozzá.
PayPal: PayPal regisztrációval rendelkező ügyfeleink a vásárlás során a PayPal oldalán indíthatják a fizetési tranzakciót
Előre utalálos fizetés (Banki átutalás): Szolgáltatásaink árát az Orchidea Dekor és Virágbolt 10700031-69502299-50000005 bankszámla számra is utalhatja a rendelési szám (megrendelés visszaigazoló oldal és levél tartalmazza) közleményként való megadásával. Kérjük, vegye figyelembe, hogy rendelését csak a pénz számlánkra való beérkezése után tudjuk teljesíteni, ami órákba, szélsőséges esetben napokba telhet
Külföldi banki átutaláshoz szükséges információk: Bank neve: ., IBAN szám: , Swift kód:
Utólagos banki átutalás cégek részére: Céges megrendelőknek előzetes megállapodás alapján 8 napon belüli utólagos átutalási lehetőséget biztosítunk.
Utólagos helyszíni fizetés (utánvétel): Ez a lehetőség nem áll rendelkezésre.
Készpénzes fizetés: Lehetőség van az ellenérték Győr,Pátzay Pál utca 40. szám alatt található virágüzletünkben történő kiegyenlítésére is, ilyenkor természetesen többletköltséget nem számítunk fel.Ebben az esetben a csokor nem kerül kiszállításra mert a megrendelő a személyes átvételt választotta.

Nem forint alapú bankkártyával is tudok fizetni?
Igen. A világ bármely országában kibocsátott dombornyomott VISA, és Eurocard/Mastercard kártyával lehet nálunk fizetni.

Lehet-e American Expressz kártyával fizetni?
American Expressz kártyával a GyőriVirágpostánál nem tud fizetni. Ha Amex kártyával rendelkezik kérjük válassza a Paypalos fizetési módot.

Mennyire biztonságos megadnom a bankkártya adataimat az interneten?
Gyakorlatilag 15 év alatt egyetlen kártyás visszaélésről sem hallottunk!!! Webáruházunk részére a CIB Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszeren keresztül. A fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. A Virágposta áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának nem jut birtokába, abba betekintést nem nyerhet.

Mi történik a rendelés leadása után?
A megrendelési folyamat végén a weboldalunkon látni fogja, hogy sikeres volt-e a fizetés és a rendszer kiírja a megrendelés számát. Megrendeléséről részletes visszaigazolást elküldünk az Ön által megadott email címre. Ügyfélszolgálati kollégáink áttekintik a rendelés adatait, szükség esetén felveszik Önnel a kapcsolatot. Majd a kiszállítás esedékessége előtt átadják a rendelést virágkötőinknek, akik az Ön kívánsága szerint összeállítják a virágcsokrokat és megírják az üdvözlő kártyát. A futár a megadott kézbesítési címen átadja a virágküldeményt a címzett részére.

3. Garanciával, minőséggel kapcsolatos kérdések

Hogy lehetek biztos benne, hogy azt kapom, amit megrendeltem?
A cégünk mögött álló több éves tapasztalat és vevőbarát üzletpolitikánk feljogosít bennünket arra, hogy a virágcsokrainkra 100%-os minőségi garanciát vállaljunk. Garantáljuk, hogy az általunk kiszállított virágok frissek, a képen látottatoktól csak minimálisan térnek el. A virágcsokrainkra mosoly garanciát is vállalunk, hisz biztosak vagyunk benne, hogy a megajándékozottnak boldog pillanatokat, felejthetetlen élményt jelentenek csokraink.

Mit jelent a cseregarancia?
Amennyiben a címzett vagy a megrendelő átvételkor vagy az azt követő 24 órában jelzi, hogy nem elégedett a kiszállításra kerülő virágkompozícióval, ill. szolgáltatásunkkal, vállaljuk, hogy a kiszállított virágot saját költségen kicseréljük. Nincs vita, nincs magyarázkodás, de azt a további hibák megelőzése miatt meg fogjuk kérdezni, hogy Ön pontosan mit tapasztalt.

Hogy jelezhetem, ha minőségi problémám van?
Ha minőségi problémát észlel, nem elégedett, kérjük, azonnal jelezze a futárnak vagy ügyfélszolgálatunknak emailben a deadekor@gmail.com címen vagy telefonon a 96/803-283-as számon. Természetesen, azt is nagy örömmel és köszönettel vesszük, ha pozitív visszajelzést kapunk!

4. Kiszállítással kapcsolatos kérdések

Mennyibe kerül a szállítás?
A győri kiszállítás díja egységesen 500 Ft. Más címeknél településenként eltérő. Az adott településre vonatkozó pontos díjtételt a “Szállítási díjak” oldalunkon találja meg.

Több csokrot rendelek, hányszor kell megfizetnem a kiszállítási díjat?
A kiszállítási díj kézbesítési címenként egyszer fizetendő. Ha ugyanarra a címre több virágcsokrot rendel, a díjat csak egyszer kell megfizetnie. Eltérő címekre történő rendelésnél minden egyes címnél egyszer esedékes a szállítási díj.

Mikor szállítják ki a virágokat?
A virágküldeményeket hétfőtől szombatig 9 és 18 óra között szállítjuk, az Ön által megadott időintervallumban. Vasárnapi és hivatalos ünnepnapokon kézbesítést csak néhány rendkívüli esetben (pl. Anyák napja, Valentin nap, Nőnap) végzünk. Ettől eltérő időpontra vonatkozó igényével kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, ahol készséggel állnak szolgálatára, hogy megtalálják a megoldást.

Mi történik, ha nincs otthon a címzett?
A Győri Virágposta kiszállítási szabály No. 1.: “Csokrot nem hozunk vissza”! Mindent megteszünk, hogy a virágküldeményt megkaphassa a címzett. Ha a megajándékozottat nem találjuk otthon, akkor a futár megkeresi a legjobb megoldást a kézbesítésre. Először is telefonon hívjuk a címzettet, ezért fontos megadni az ő számát. Ha nem érjük el, akkor megpróbáljuk Önt elérni. Ha ez sem megy, keresünk egy megbízható szomszédot, a címzett ajtaján pedig egy értesítőt hagy, hogy hol veheti át a címzett a virágot. Ha szomszédot nem találunk, akkor megpróbáljuk biztonságos, zárt helyen (kapun, rácson belüli) elhelyezni a virágokat. Ha ez sem megy, akkor visszük a csokrot vissza a bázisra és hagyunk egy értesítést a címzettnek (de ez nagyon-nagyon ritkán fordul elő).

5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal?
A Győri Virágposta ügyfélszolgálat elérhetőségei hétfőtől péntekig ig 8 és 17 óra között, szombaton 8 és 13 között:
Telefon:96/803-283
Email:deadekor@gmail.com
Személyesen is szeretettel várjuk üzletünkben nyitvatartási időben. A Győri Virágposta Virágboltja 9024 Győr,Pátzay Pál 40.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a belépéshez szükséges jelszavam?
A belépési ablak alatt az “Elfelejtett jelszó” szövegre kattintva lehetősége van új jelszót kérni. Az email címének megadása után erre a címre elküldünk egy levelet. A levélben található linkre kattintva megadhatja az új jelszavát. Minden más adatai változatlanok maradnak.

Mit csináljak, ha a rendszer nem fogadja el a jelszavam?
Ha rendszer többszöri kísérletre sem fogadja el a jelszavát, először a kisbetű, nagybetű beállítást (Caps Lock gomb) ellenőrizze. Ha a kísérlet ezután is sikertelen, kérjen új jelszót a bejelentkezési ablak alatti “Elfelejtett jelszó” szövegre kattintva. Adja meg email címét, majd a kapott levélben található linkre kattintva változtassa meg jelszavát. A jelszóváltással adatai változatlanok maradnak. Ha ezzel a módszerrel sem sikerül belépnie rendszerünkbe, kérjük keresse fel az ügyfélszolgálatunkat. Segítünk.

Tájékoztatjuk, Internet Explorer 8-as vagy korábbi IE böngészők használata esetén oldalunkon kisebb megjelenési hibákat tapasztalhat.
Oldalunk optimális megjelenéséhez a Mozilla Fierefox vagy Google Chrome böngésző használatát ajáljuk.